Pin It

Widgets

Yeni Trend Yonca Evcimik Turkcell YUBZ Retro Kulaklık Googlede Ara


Senin o gülüşünü yerim be çocukluğum senin deli çılgın bedişinle geçti hey gidi heyyy bu arada oktaya ne oldu yahu pek yakışıklı şeydi o küçükken bayılırdım ona.....


Evet gençlik yeni trend her zaman olduğu gibi Türkiye'yi sallayan kökünden değişiklik getiren kadından geliyor Turkcell YUBZ Retro Kulaklık en büyük marifeti ise %96 radyasyonu engelliyor kocaman olmasından ve alaycı bir tavrından başka bir şeyi yok nostaljiyi sevenler ve değişiklikğin peşinden koşanlar için harika bişey ben bayıldım....


 
Beğenenlere duyurulur Kanyon Türkcell mağazasından tedarik edebilirsiniz


Bence Türkcell bu ürününü Yonce Evcimik ile tanıtsın birbirlerine harika yakışmışlar bu arada sevgili Yonca'cım görseller senin twitterından aldım öpücüklere boğuyorum seni ....
İphone'ma retro kulaklık hediye etmek isteyen Türkcell'e duyrulur :)...


0 yorum:

Labels

Facebook Sayfamız

raporlar


Genel Kişisel Web